سفارش و خرید از فروشگاه کالامیس به معنی پذیرفتن قوانین این سایت است. اصول و قوانین فروشگاه کالامیس مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است. حمایت از حقوق مصرف کننده به گردن ماست، همانگونه که کاربر موظف به قوانین مرتبط با کاربر است.
فروشگاه کالامیس به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت میکند. پس از ثبت هر سفارش فروشگاه کالامیس وظیفه دارد کالای مورد نظر را سالم و در اسرع وقت به دست مشتری برساند. هزینه ارسال به طور اتوماتیک نسبت به شهر مقصد محاسبه و در سبد خرید قید میگردد
قوانین
قوانین ما بعنوان فروشگاه آنلاین کالامیس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و ثبت نام رو از سوی مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین کالامیس میشناسد ومشتری موظف به رعایت قوانین مذکور میباشد. چنانچه قوانین، رویهها و خدمات کالامیسو تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامیکه مشتری از خدمات کالامیس استفاده مینماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی میباشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب مینماید.
مشتری
مشتری به شخصی گفته میشود که در سایت کالامیس ثبت نام نماید ثبت اطلاعات در این مورد توسط فرد به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی او خواهد بود.
ثبت سفارش
در کالامیس تلاش بشده است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا باید به تمام مشخصات کالا دقت نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده خریدار میباشد و کالامیس هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.
پرداخت وجه سفارش از طرق زیر امکان پذیر میباشد:
۱٫پرداخت اینترنتی از طریق درگاههای بانکی موجود در سایت کالامیس
۲-پرداخت در محل
شرایط ارسال
کالامیس تعهد میکند در صورت بروز هرگونه مشکل در روند خرید از راههای ارتباطی مانند: تماس تلفنی با شماره همراه و یا ثابت ثبت شده در پروفایل مشتری؛ اس ام اس و یا ایمیل مشکل پیش آمده را به اطلاع مشتری برساند و زمان بعدی ارسال را با او هماهنگ کند..
لازم به ذکر است (هزینه پست) سفارش های بالای ۱ ملیون تومان رایگان خواهد بود
هزینه ارسال توسط پیک به عهده مشتری میباشد
بررسی مرسوله زمان تحویل
مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را بررسی نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی کالامیس هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب مینماید. ضمنا توجه نمایید بسته پستی ارسالی مخدوش نباشد
قوانین و محدودیتهای بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپهای نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
قوانین عودت کالا
ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا یکی از خدماتی میباشد که کالامیس برای رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است.
شرایط عمومی بازگشت کالا
مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک کالامیس یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک محتویات سفارش خود را بررسی نماید
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا میشود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش میشود توجه فرمایید.
توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی کالامیس و بررسی ایشان بر عهده خود مشتری میباشد.
درچه حالتی میتوانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز یک روز کاری پس از دریافت کالا باید مورد را به تیم پشتیبانی کالامیس اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنماییهای لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میدهند.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری دو روزکاری پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسیهای اولیه توسط پشتیبانی کالامیس انجام میگردد و راهنماییهای لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت میگیرد.
عودت کالا
درخواست انصراف از خرید فقط تا ۷ روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر میباشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت.
در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده کالامیس خواهد بود، بنابراین پس از بازگشت کالا باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق تلگرام برای پشتیبانی ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری میباشد.
شرایط عودت وجه
۳ تا ۵ روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت میگیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.