فروشگاه اینترنتی کالامیس
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

پاسخ به پرسش های متداول

۱- آیا برای خرید از کالامیس حتما باید در سایت عضویت داشته باشم ؟
 
خیر اما ثبت نام یا  ایجاد حساب کاربری در کالامیس موجب ارایه خدمات مطلوب تر و سهولت درپیگیری سفارش های شما می گردد و شما از طریق اکانت خود دسترسی بهتری به سفارشات و اطلاعات مرتبط با سفارش خود خواهید داشت.
 
۲- روش ثبت سفارش در کالامیس چگونه است؟
 
برای خرید از کالامیس در مرحله ی اول  پس از انتخاب کالای موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و با رفتن به داخل سبد خرید که بالای سایت سمت چپ دیده میشود مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان کالامیس بوسیله پیامک شماره سفارش شما در کالامیس و تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
 

۳- برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم ! چگونه و با چه کسی تماس بگیرم ؟

در صورتی که در ارتباط با مشخصات محصول سوالی دارید میتوانید از چت آنلاین سایت استفاده کنید تا همکاران ما کمتر از چند دقیقه پاسخ سوال شما را بدهند . در صورت به مشکل خوردن سفارش نیز در ساعات ۱۰ صبح تا ۱۰ شب با شماره ۰۲۱۲۲۵۶۹۴۱۷ میتوانید تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . همینطور میتوانید از طریق اینستاگرام – ایمیل و واتساپ یا تلگرام کالامیس با ما در ارتباط باشید …

۴- در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت رو هفته شما میتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید که پس از ثبت سفارش به صورت اتوماتیک پیامک حاوی شماره سفارش و ثبت آن برای شما ارسال خواهد شد.

۵- آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی کالامیس تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف ۲۴ ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید از تحویل گرفتن آن ممانعت کرده محصول برگشته و مبلغ آن مسترد گردد ، در غیر این صورت روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

۶- آیا برای اطمینان از ثبت سفارش، لازم است که با کالامیس تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف کالامیس برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، تیم پشتیبانی کالامیس با شما تماس خواهند گرفت.

۷- آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجود دارد؟

خرید حضوری خیر اما برای خرید تلفنی میتوانین با کارشناسان ما در تماس باشید ؛  هدف کالامیس این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید تلفنی دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود

۹- آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

بله . در تمام شهر ها و شهرستان های ایران بجز جزیره کیش شما میتوانید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید و پرداخت کنید.

۱۰- آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به کالامیس و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

۱۱- در صورت عدم حضور دریافت کننده در آدرس اعلام شده توسط مشتری، هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرید؟

سفارشات پیک در تهران در روز ارسال با مشتری هماهنگ خواهند شد و در صورتی که ارسال پستی باشد کالامیس پس از تحویل مرسوله به پست کد ۲۰ رقمی رهگیری پست را برای شما پیامک میکند و شما میتوانید از طریق سامانه رهگیری پست با وارد کردن کد مربوطه از وضعیت محصول خود با خبر شوید.

۱۲- اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت کالامیس دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم ؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی کالامیس اطلاع دهید. بدیهی است کالامیس خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق قوانین راهنمایی می کنند.

۱۳ – من سفارش خود را ثبت کردم اما برایم پیامک لغو سفارش هم آمده است ؟ چرا ؟

به دلیل این که پیامک های لغو سفارش برای اطمینان از لغو قطعی یک ساعت پس از ثبت سفارش لغو شده ارسال میشود امکان دارد شما سفارش دیگری پس از ان تکمیل کرده باشید که سفارش جدید شما ثبت و پیامک آن برای شما ارسال خواهد شد.

۱۴- قبل از پرداخت ، محصول از سبد خرید من حذف شد ؟
با توجه به محدود بودن بعضی از محصولات باید به این نکته توجه کرد که افزودن محصول به سبد خرید به معنی رزرو آن نیست لذا امکان دارد که آن محصول توسط شخصی دیگر خریداری شده و موجودی آن به اتمام رسیده است.
۱۵ – آیا برای اطمینان از موجود بودن محصول نیاز است با کالامیس تماس بگیرم ؟
خیر . کارشناسان ما تمام تلاش خود را برای بروز رسانی لحظه ای موجودی های محصولات فروشگاه به کار گرفته اند تا شما با اطمینان از موجودی محصول خرید خود را انجام بدهید در صورتی که محصول سفارش داده شده شما در انبار موجود نباشد در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم انجام میشود…

۱۶-محصول چه زمانی به دستم میرسد ؟

ارسال های توسط پیک :

در طی روز های کاری در همان روز سفارش همکاران ما برای هماهنگی ارسال تماس خواهند گرفت

ارسال های پست سفارشی ( پرداخت در محل ) :

ارسال های پست پیشتاز کمتر از ۴۸ ساعت تحویل پست خواهند شد و بسته به آدرس مقصد و شرایط پست بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت به دست شما خواهد رسید
کالامیس پس از تحویل مرسوله به پست کد ۲۰ رقمی رهگیری پست را برای شما پیامک میکند و شما میتوانید از طریق سامانه رهگیری پست با وارد کردن کد مربوطه از وضعیت محصول خود با خبر شوید.

پست پیشتاز :

ارسال های پست پیشتاز کمتر از ۴۸ ساعت تحویل پست خواهند شد و بسته به آدرس مقصد و شرایط پست بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت به دست شما خواهد رسید
کالامیس پس از تحویل مرسوله به پست کد ۲۰ رقمی رهگیری پست را برای شما پیامک میکند و شما میتوانید از طریق سامانه رهگیری پست با وارد کردن کد مربوطه از وضعیت محصول خود با خبر شوید.

۱۷- من میخواهم محصول در ساعت خاصی به دستم برسد آیا امکان پذیر است ؟

این مورد در ارسال های پیکی فقط در تهران قابل هماهنگی است و در ارسال های پستی متاسفانه قابل هماهنگی نیست .